פליירים הם כלי שיווקי המשמש כדי לספק מידע על משהו. הם משמשים לעתים קרובות בעולם העסקים כדי לפרסם מוצר או שירות חדש. פליירים יכולים לשמש גם לקמפיין פוליטי.

פליירים הם דרך זולה לקדם את העסק שלך שניתן להדפיס במהירות. הם גם קלים להפצה כי הם ניתנים לקפל ולזרוק לתוך הארנק או התיק של אדם ללא מאמץ רב, אך אין לחשוב עליהם כתחליף לכלי שיווק יקרים יותר כגון פרסום מודפס, פרסומות בטלוויזיה ושלטי חוצות.

לעתים קרובות הם מופצים בשטחים ציבוריים, כמו ברחוב, בבתי קפה ובחלק הפנימי של אוטובוסים.

איך ליצור פלייר איכותי?

לפני שאתם בכלל מתפנים או חושבים על חלוקת פליירים, אתם צריכים להכין פליירים שיעשו בשבילכם את העבודה. פליירים צריכים להיות מושכים את העין, מושכים וקלים לקריאה. צריכות להיות להן כותרות קליטות ולגרום לאנשים לרצות לקרוא את העלון כדי לברר יותר על מה שמוצע.

ישנם שני סוגים שונים של פליירים: דפוס ודיגיטלי. עלון מודפס מודפס על נייר ואילו עלון דיגיטלי ניתן להציג על מסכים או טאבלטים.

פליירים דיגיטליים פופולריים יותר מכיוון שהם זולים יותר לעיצוב וקלים יותר להפצה מאשר עמיתיהם המודפסים. יש להם גם את היתרונות הנוספים של היותם אינטראקטיביים, נגישים מכל מכשיר וניתן לשלוח אותם באופן מיידי לתיבות הדואר הנכנס או לסמארטפונים של לקוחות פוטנציאליים.

ישנן דרכים רבות ושונות ליצור עלון, אך נתמקד בשלוש הדרכים הנפוצות ביותר:

1) עיצוב פלייר משלך מאפס

2) קניית תבנית ועריכתה

3) שימוש באפליקציית עיצוב מקוונת כמו Canva או PicMonkey

בנוסף כדאי לשמור על הכללים הבאים:

– שמור על זה פשוט, אך אל תשכח לכלול נקודות מפתח לגבי העסק שלך

– כלול את המידע החשוב ביותר בצד אחד של העלון

– השתמש בצבעים מנוגדים לנראות טובה יותר

– הוסף תמונות שרלוונטיות לעסק או למוצר שלך

איך מפיצים את הפלייר במהירות?

אחרי שכבר הצלחתם להכין לעצמם פליירים איכותיים ומצאתם לכם בית דפוס שידפיס לכם את הכמות שאתם רוצים, הגיע הזמן להפיץ אותם.

אתה יכול לחלק אותם לאנשים כשהם עוברים לידך, לשים אותם על מכוניות או להשאיר ערימות של עלונים במקומות ציבוריים פופולריים. אבל אם אתה רוצה להפיק את המרב מהפצת העלונים שלך, יש דרכים אחרות שעשויות להיות יעילות יותר. למשל, ערכו שולחן עם פליירים בכניסה לחנות או הציבו אותם באמצע רחוב סואן ובעסקים שונים.

דבר נוסף שניתן לעשות הוא לפנות לחברה שמתמחה בזה, החברה תדע בדיוק מתי ואיך כדאי להפיץ את העלונים שלך אופן כזה גם לחסוך לך זמן יקר והתעסקות בחלוקה. לרוב המחירים בכמויות גדולות הן דיי נמוכים ושווים את הכסף במקום ההתעסקות הרבה שיש בזה, גם להסתובב וגם למצוא איפה לחלק.