חזיות ספורט חיוניות לנשים, מכיוון שהן עוזרות לשמור על החזה במקום בזמן פעילות גופנית. כשאתן קונות חזיית ספורט, חשוב לקחת בחשבון את הדברים הבאים:

הבד:

הבד של חזיית ספורט יכול ליצור או לשבור את הביצועים שלה. סיבים טבעיים כמו כותנה וקנבוס יהיו נושמים יותר ויתנו תמיכה לאורך כל היום. בדים סינתטיים כמו ניילון וספנדקס לא יספגו לחות כמו גם סיבים טבעיים, אך הם יספקו יותר דחיסה ותמיכה. עדיף ללכת עם תערובת של סיבים טבעיים וסינתטיים לנוחות מרבית.

הרצועות:

הרצועות של חזיית ספורט צריכות להיות צמודות מספיק כדי שהן יישארו על הכתפיים שלך מבלי להחליק במהלך האימון שלך אך לא כל כך צמודות עד שהן חופרות בעור שלך.

איך לקבל תמיכה מירבית

חזיות הספורט הטובות ביותר הן אלה שמציעות תמיכה מירבית, אינן מופיעות מתחת לבגדים ונוחות איתם.

אתן יכולות להשתמש בטבלאות מידות כדי למצוא את המידה המתאימה למידת החזייה שלך. לדוגמה, מידת החזייה היא גודל הלהקה בתוספת גודל הקאפ.

הטעות הנפוצה ביותר שנשים עושות כשהן קונות חזיית ספורט היא להשיג רצועה גדולה מדי אבל קאפ לא מספיק גדולה. חשוב לקבל גם להקות וגם קאפ בפרופורציות נאותות כדי להימנע מאי נוחות וכאבים.

חזיה לא נכונה יכולה לפגוע בביצועי הספורט

בחירת חזיית הספורט הנכונה היא חלק חשוב משגרת האימונים שלך. זה יכול להגביל את אי הנוחות, להפחית את הסחת הדעת ולעזור לך להתרכז במשימה שעומדת לפניך.

שקלי את הגורמים הבאים בעת בחירת חזיית ספורט:

• גודל – חזיית ספורט אמורה לספק תמיכה מבלי להיות צמודה מדי. וודאי כי אין רווחים בין רצועת החזה או הקאפ לגופך, מכיוון שהדבר עלול לגרום לשפשוף או שפשוף. הדבר חשוב במיוחד לנשים עם חזה גדול יותר הזקוקות לתמיכה רבה יותר.

• חומר – החומרים הטובים ביותר לחזיית ספורט הם בדים מנדפי לחות כמו פוליאסטר או ניילון שיסייעו לך לשמור על קרירות ויבשות על ידי משיכת לחות מהעור שלך במהלך אימונים אינטנסיביים. חפשו חזיות עם רירית רשת נושמת באזור הקאפ.

סוגים שונים של חזיות לבחירה

ישנם סוגים שונים של חזיות לבחירה – חזיות דחיסה, חזיות אנקפסולציה, חזיות אלחוטיות, גב מרוצים ועוד. אחד הסוגים הפופולריים ביותר הוא חזיית האנקפסולציה. הם מגיעים בסגנונות שונים עם תיל או בלי חוט ומספקים תמיכה לחזה מבלי לשטח אותו.

הדרך הטובה ביותר למצוא חזיית ספורט שתעבוד עבורך היא להכיר את גופך ואת צרכיו.

מדידה נכונה של החזה יכולה לעזור בבחירה הנכונה

הרבה נשים לובשות את חזיית הספורט במידה הלא נכונה מכיוון שהן לא יודעות למדוד את עצמן. השלב הראשון הוא מדידת פלג גוף עליון במלואו משכמותיך עד למותניים. מדידה זו היא בדרך כלל כשלושת רבעים אינץ 'מעל כפתור הבטן שלך, או באורך של פחות מרגל אחת מהקצה אל הקצה.

השלב הבא הוא להיכנס לחדר התאמה עם מישהי אחרת ולבצע את המדידות האלה יחד. לאחר מכן נסה כמה גדלים וסגנונות שונים עד שתמצאי אחד שמתאים היטב ועוזר